Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Τι φταίω εγώ που δεν μπορείς τα αυτονόητα να δεις....

Καλά τα λέει η φίλη μου η Νατάσσα.......Τι φταίω εγώ κυρία μου σου λέει και ο άλλος ο μουρλός...??(και δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένη περίπτωση!!!εξηγούμεθα για να μην παρεξηγούμεθα!!...)Άλλωστε ονόματα δεν λέμε....υπολήψεις δεν θίγουμε...Η αιώνια ατάκα των χαζοθήλυκων(και βάζω τον εαυτό μου στην πρώτη γραμμή αυτής της λεξούλας.....!!!)είναι πόσο μα πόσο μαλάκες είναι όλοι οι άντρες και πόσο άδικα και αφιλότιμα μας φέρονται συνεχώς...Ε.....α.....οοο......τώρα τι να πρωτοσχολιάσω??Το ότι έχουμε περάσει τη ρημάδα την εφηβεία,έχουμε πατήσει τα καταραμένα τα 20,έχουμε κάνει ένα σωρό γνωριμίες που δν έχουν καταλήξει πουθενά,έχουμε κάνει(και θα εξακολουθούμε ένα μάτσο τρέλες και παραλογισμούς!!)άσκοπα και ακόμα θεωρούμε πως είναι πανεύκολο να μας εξαπατήσουν...Ε..ας μην κοροιδευόμαστε άλλο πια...Καταντάει γελοίο...Και όπως πολύ σωστα μου είπε ένας καλός φίλος τις προάλλες..Γιαυτό είναι οι γυναίκες...για να φέρονται παράλογα και να τις ανεχόμαστε...!!Αν θέλουμε βέβαια...αυτό εξαρτάται απο πολλά...το αν θα ανεχτείς τον οποιοδήποτε...Και το παραδέχτηκα...Πως είμαι υπερβολική και παράλογη σε έντονο βαθμό...Και συχνό...Αλλά με πιάνουν κάτι κρίσεις αυτογνωσίας και ξεκαθαρίζω τ μυαλό μου..Δεν είμαστε τα αθώα πρόβατα που μας πάνε απο δω και απο κει...Έχουμε και κρίση και γνώμη και όλα τα έχουμε όταν μας συμφέρει...Δηλαδή τι θες να μας πεις...Οτι ο καζανόβας σου την έφερε πάλι?Ότι εκεί που όλα πήγαιναν τόοοοοσο καλά τσουυυυυυυυπ...κάτι έγινε και χάλασε η δουλειά?Αν πια καθόλου δεν έχεις μάθει να διαχωρίζεις τους λύκους απ τα πρόβατα ενώ περνάς τόση ώρα στα κοπάδια είσαι λίγο στον κόσμο σου...Ή μάλλον σε βολεύει να το νομίζουν οι άλλοι αυτό για σένα...Τέλος πάντων ρε παιδιά επειδή τελικά πολύ μας παιδέψατε και εμείς οι κακομοίρες άλλο που δεν θέλουμε....ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ.....φορέστε ένα ταμπελάκι το οποίο να προειδοποιεί για το απο που κρατάει η σκούφια σας......!!Εγώ σας λέω πως αν κυκλοφορούσαν τέτοια πράγματα και πάλι κάτι θα βρίσκαμε να πούμε...Ίσως να είχαμε επικαλεστεί προσωρινή τύφλωση.....!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου