Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Be careful!!Do NOT show the real you...

Πάντα απορούσα με αυτούς τους ανθρώπους..Μάλλον επειδή είναι τόσο διαφορετικοί απο μένα...Και τι σημαίνει δηλαδή αυτό θα μου πείτε?Πως εγώ είμαι ο φωτεινός παντογνώστης σε αντίθεση με αυτούς που είναι λαθος??Όχι...Σε καμία περίπτωση..Το γεγονός πως φερόμαστε με έναν ξεχωριστό τρόπο απο τον άλλον δεν μας δίνει το δικαίωμα να τον θεωρούμε αλλόκοτο και παράξενο...Απλώς ήθελα να μοιραστώ αυτή μου τη σκέψη...Πως στην ευχή(αναρωτιέμαι..)καταφέρνουν να κρύβονται τόσο καλά?Πώς..?Και το κυριότερο...έχει κάποιο ουσιαστικό νόημα που κρύβονται,πχ.για λόγους εγωισμού,ή απλώς έτσι τους βγαίνει?Για κάποιους είναι ακατόρθωτο να εξωτερικεύουν τα αισθήματα τους(είτε θετικά είτε αρνητικά)ενώ σε κάποιους άλλους είναι τρομερά δύσκολο να τα κρατήσουν κρυμμένα μέσα τους,μόνο για κείνους και τους εαυτούς τους.. Ξέρω καλά απο εκρήξεις, όπως επίσης και απο τσιριχτές σιωπές και παύσεις..Βλέπω ανθρώπους που απλώς πατάνε ένα κουμπάκι μέσα τους και καθορίζουν τη συμπεριφορά τους...Μάλλον το κουμπάκι αυτό απενεργοποιεί ως δια μαγείας τον αυθορμητισμό και θέτει σε δράση προκαθορισμένες συμπεριφορες...Εξακολουθεί να μου φαίνεται αξιοπερέργο πάντως το πως μπορεί κανείς να αισθάνεται σαν ένα ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί και αυτός που στέκεται απέναντι του να μην ακούει καν οτι προμηνύεται έκρηξη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου