Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Όταν λες νορμάλ....εννοείς......??

Σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι....Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ αν ποτέ έχω συναντήσει κάποιο ανθρώπινο ον που να φαίνεται πλήρως φυσιολογικό στα μάτια μου...Αλλά θα μου πεις,λες και είμαι εγώ το μέτρο σύγκρισης!Για να μπορέσεις να κρίνεις την φυσιολογική ή μη συμπεριφορά κάποιου, θα πρέπει πρώτα να είσαι εσύ φυσιολογικός!Πράγμα ακατόρθωτο...Όλοι ανεξαιρέτως, κρύβουν πράγματα που τους καθιστούν μη φυσιολογικούς! Συχνά πυκνά αυτό γίνεται εμφανές στους άλλους χάρη στη συμπεριφορά τους..Μπορεί ένα ξέσπασμα μας να είναι ακαταλαβίστικο για εκείνον που στέκεται απέναντι μας καθώς μπορεί να τον πείραξε μια τόσο δα απλή κίνηση ή λέξη και να άρχισε να  φέρεται διαφορετικά και πιο επιθετικά..Πόσες φορές ακούω να λέμε πως έχουμε κουραστεί επειδή όλο πέφτουμε πάνω σε περίεργους, πως ούτε ένας φυσιολογικός δεν έχει βρεθεί στο δρόμο μας, πως δεν είναι δυνατόν τα πιο ανεξήγητα και παράξενα να τυχαίνουν σε μας!! Αυτό κατά την γνώμη μου αποδεικνύει απλούστατα πως δεν υπάρχουν φυσιολογικοί άνθρωποι, γιαυτό ακριβώς δεν είχαμε την τιμή μέχρι στιγμής να γνωρίσουμε έναν....!

2 σχόλια:

  1. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,το ζω καθημερινά και είναι φορές που αναρωτιέμαι:μα καλά να μην έχω έναν φυσιολογικό φίλο?μα κανέναν?????????????

    καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kai egw to idio!Kai thewrw pws den exw gnwrisei oute gia deigma enan fusiologiko an8rwpo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή