Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Σαν τον παλιό..καλό...καιρό...


Θυμάστε εκείνες τις ιστορίες, τις ρομαντικές, τις παλιές, καλές εποχές που ζούσαν οι παππούδες μας και μας τις εξιστορούσαν λίγα χρόνια πριν, προτού κοιμηθούμε...? Μπορεί να ακουστεί άκρως κλισέ αλλά και η δική μου η γιαγιά είχε μια τέτοια ιστορία που στα αυτιά μου ηχούσε σαν παραμυθάκι... ''Έτσι με είχε κλέψει και εμένα ο παππούς σου, καμάρι μου...'', μου έλεγε... Ήταν συγκινητικό, δεν μπορώ να πω.. Σε ποιόν άλλωστε δεν αρέσει να ακούει τέτοιου είδους αληθινά παραμύθια...? Έκπληξη μου προκαλεί το γεγονός πως ακόμα και στη σημερινή εποχή, που έχει χαθεί κάθε ίχνος ρομαντισμού και αγνότητας, ακούω τέτοιου είδους ιστορίες να ξαναζωντανεύουν...!! Ο πατέρας της 15άχρονης που κλέφτηκε χθες με το έτερον της ήμισυ, κάπου εκεί στην όμορφη Κρήτη, θα έχει άλλη άποψη προφανώς για το όλο σκηνικό και κάθε άλλο παρά γλυκό θα το θεωρεί...! Λογικό...Σαν να τον ακούω..:''Put my daughter down slowly....You have the right to remain silent.....''..... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου