Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Ευτυχισμένο το νέο έτος!!!



Με τόσα ψέματα που ντύθηκαν οι λέξεις....Μπορεί να ντύθηκαν από πάνω μέχρι κάτω οι λέξεις με ψέματα σήμερα(και όχι μόνο, απλώς σήμερα το απαιτεί και η μέρα!) αλλά δόξα το Θεό και εμείς δεν μείναμε ξεβράκωτοι...! Υπάρχουν μπόλικα από δαύτα συνεπώς φτάνουν για να ντύσουν ολόκληρο το σύμπαν...! Το χειρότερο όλων είναι πως μαζί με τα συγκεκριμένα ''συνολάκια'' πάει πακέτο και ένα από τα πιο αθώα βλέμματα και έτσι λοιπόν άντε βρες άκρη... Μην ψάχνεσαι..Ούτε να αμφισβητείς την νοημοσύνη σου όπως κάνουν οι άλλοι! Δεν είναι δικό σου το λάθος που δεν έμαθες να ξεχωρίζεις από την κούνια σου τα παθολογικά ψέματα από την αλήθεια...! Θα έπρεπε να εισάγουν στα σχολεία ένα τέτοιο μάθημα να προετοιμαζόμαστε από μικρά για όσα θα ακολουθήσουν! Παρόλα αυτά θεωρούν πως είναι καλύτερο να τα εξακριβώσουμε μόνοι μας, μετά από την πρώτη φορά που θα ψηφίσουμε ή μετά από τον πρώτο μας έρωτα... Έχω σιχαθεί να ακούω κάθε 14 Φλεβάρη πόσο κοινότοπη είναι αυτή η ημέρα και να κράζουν τις καρδούλες και τα λουλουδάκια γιατί τάχα μου αν είσαι ερωτευμένος πρέπει να γιορτάζεις κάθε μέρα κύριε μου! Συγγνώμη επί τη ευκαιρία ερωτοχτυπημένο μου πλάσμα, πραγματικά αν περνούσε από το χέρι μου θα σου έδινα όλες τις μέρες να γιορτάζεις αλλά βλέπεις...με προλάβανε!! Δυστυχώς έκλεισα μια καλύτερη συμφωνία με τους απόγονους του Πινόκιο και έχω δώσει όλες τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου σε αυτούς!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου