Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Εσύ θα τα τίναζες όλα στον αέρα?

SYNC BLOGSΥπάρχουν άνθρωποι και άνθρωποι... Εγώ θεωρώ πως πάνω κάτω χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Σ εκείνους που ζουν τη ζωή τους και σε εκείνους που ζουν τη ζωή των άλλων (που ζουν τη ζωή τους). Σας μπέρδεψα λίγο μάλλον! Εννοώ πως έχουμε εκείνους που χαράζουν την πορεία τους και εκείνους που ακολουθούν πιστά την πορεία αυτή. Εντάξει ως γνωστόν δεν είναι ο έρωτας παιδί της λογικής! Άμα κεραυνοβοληθείς, την πάτησες. Πόσοι άνθρωποι έχουν καταστρέψει το ενδεχομένως λαμπρό μέλλον τους προκειμένου να αφιερωθούν στον έναν και μοναδικό, τον γνωστό και ως Mr.Big and Glamorous θα πρόσθετα εγώ. Άλλοι χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο και άλλες την βρίσκουν με την ταμπέλα της νοικοκυράς σε απόγνωση. Είναι και στον άνθρωπο. '' Είχα μια υπέροχη ζωή στην Βραζιλία. Είχα εξαιρετικές σχέσεις με την οικογένεια μου, είχα καλούς και αγαπημένους φίλους, μια υπέροχη δουλειά και μια μπάντα με την οποία τραγουδούσα. Αλλά καιρό πριν τα άφησα όλα πίσω για να ακολουθήσω έναν άντρα.. Προέρχομαι από μια Καθολική οικογένεια στο Ριο ντε Τζανέιρο. Αυτός ήταν Εβραίος από τη Νέα Υόρκη. Όλα έμοιαζαν μοναδικά και συναρπαστικά. Ένιωθα πως μια ρομαντική και όμορφη ιστορία ξεδιπλώνεται. Ήταν πολύ γλυκός, δεν λέω.. Αλλά δεν θα έπρεπε να κάνω αυτό το βήμα. Εκείνη η απόφαση καθόρισε τη ζωή μου. Άφησα πίσω την ευτυχία μου για κάτι το εντελώς άγνωστο''.  
Δεν χρειάζεται να σας συνεχίσω την ιστορία αυτής της γυναίκας. Είμαι σίγουρη πως έχετε αμέτρητες δικές σας ιστορίες που ίσως μοιάζουν λίγο πολύ και μπορείται να φανταστείτε το δικό σας σενάριο και να βάλετε το δικό σας τέλος στην ιστορία. Φροντείστε μόνο να βάλετε τέλος μονάχα στην ιστορία και όχι στην ανεξαρτησία σας και τη ζωή σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου