Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Trick or treat...?

SYNC BLOGSHalloween is here baby! Τουλάχιστον για τους Άγγλους οι οποίοι το γιόρτασαν εχθές. Μπορεί να αφιερώνουν μονάχα μια μέρα στις Απόκριες & όχι σαν εμάς που έχουμε ολόκληρο τριώδιο και ένα σωρό μέρες εντός των οποίων γίνονται αμέτρητα πάρτυ μασκέ και ο κάθε πικραμένος βρίσκει λίγη χαρά πίσω από τις μάσκες, αλλά το κάνουν καλά! Τόσες ταινίες έχουν γυριστεί άλλωστε με το πιασάρικο θέμα γύρω απτο Halloween, οι πλειοψηφία των οποίων ανήκει στην κατηγορία των θριλερ! Η νύχτα με τις μάσκες σου λέει... Τις Απόκριες είτε τις απεχθάνεσαι είτε τις λατρεύεις (κάτι σαν τον Woody Allen!), μέση λύση μην ψάχνεις να βρεις. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως κάθε καρυδιάς καρύδι θα αρπάξει την ευκαιρία να κρυφτεί πίσω μια μάσκα ή μια αξιοπρέσεκτη στολή. Εμπορική γιορτή λένε πολλοί και δεν τους αδικώ. Όμως εξυπηρετεί τις πιο απόκρυφες ανάγκες των ανθρώπων και τους απελευθερώνει στο έπακρο. Τους βοηθά να γίνουν αυτό που θέλουν για λίγο και κανείς να μην τους κατακρίνει για αυτό. Εξάλλου έχουμε πει και έχουμε χιλιοπεί πως φτάνει μόνο να δώσεις στον άνθρωπο το ελεύθερο να πει και να κάνει ότι θέλει, χωρίς λογοκρισία. Εκεί ετοιμάσου να κρυφτείς! Οι άντρες ισχυρίζονται πως οι Απόκριες είναι άλλος ένας τρόπος να βγάλουν τα θυληκά την προστυχιά τους ενώ οι γυναίκες πασχίζουν να αποδείξουν πως κάθε καταπιεσμένος άντρας ανυπομονεί να αγγίξει την γυναικεία φύση του, φορώντας προκλητικά γυναικεία ρούχα. Εγώ θα συμφωνήσω και με τους μεν και με τους δε. Την ουρά μου δεν θα την βγάλω απέξω. Αν και τόσο λίγα ταμπού που υπάρχουν σήμερα, δεν νομίζω πως περιμένει κανείς πως κ πως τις Απόκριες για να φορέσει τα απολύτως απαραίτητα..! Ορισμένοι άνθρωποι πάντως δεν δίστασαν να μας αποκαλύψουν γιατί λατρεύουν τις Απόκριες... Μην ταράζεστε... μόνο τις πικάντικες δηλώσεις τους έχουμε, τα ονόματα τους παραμένουν κρυφά..
1. Έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα αυτές τις Απόκριες. Έκανα σεξ με την κοπέλα μου φορώντας την σχολική της στολή.
2. Χρησιμοποιώ τις Απόκριες ως δικαιολογία για να ντυθώ πρόστυχα.
3. Το καλύτερο κομμάτι της Απόκριας είναι το πόσο πονηρές μπορούν να γίνουν οι γυναίκες..
4. Θέλω να φορέσω μια σέξυ γυναικεία στολή... Είμαι άντρας.
5. Φέτος έκανα μια αναζήτηση στα πιο σέξυ εσώρουχα μου και έκανα έναν συνδιασμό δημιουργώντας μια αποκριάτικη στολή.. Πρέπει να πάψω να παριστάνω πως υπάρχει διαφορά...!
6. Οι Απόκριες είναι δικαιολογία για να ντύνονται ξεδιάντροπα οι γυναίκες. Φέτος θα γίνω μια απ αυτές!
7. Είμαι η μοναδική που μεταμφιέστηκα στη δουλειά φέτος... Δουλεύω με 70 άντρες!
8. Μόλις έκανα σεξ με την Wonder Woman στο μεσημεριανό διάλειμμα.Απόκριες σαν ευχαριστώ που με βοηθήσατε να το βγάλω απτην λίστα μου!
9. Αγόρασα εσώρουχα γαλλίδας καμαριέρας... Ανυπομονώ να του κάνω έκπληξη!
10. Πρέπει να βρω έναν τρόπο να κάνω σεξ φορώντας την αποκριάτικη στολή μου. Είναι υπερβολικά στενή και δεν μπορώ να την ξαναβάλω μετά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου