Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Χύστε στον Άδωνι ενά καφέ...!

SYNC BLOGSΕ, μα πιά! Δεν είναι κατάσταση αυτή! Πρέπει κάποιος να του χύσει πάνω του έναν καυτό, τσουρουφλιστό θα έλεγα, καφεδάκι. Γιατί το γιαούρτι τότε ήταν μεν καλή ιδέα αλλά πολύ δροσερό ρε παιδί μου. Ίσα ίσα κάνει και καλό στο δερματάκι. Άδωνις Γεωργιάδης. Μια από τις πιο γραφικές φιγούρες της ελληνικής βουλής. Για να μην λέω και ψέματα, πρέπει να παραδεχτώ πως πέραν του ότι όταν μιλάει νιώθεις πως τον διαπερνούν 1000 volt και η τσιριχτή του φωνούλα διαπερνάει τον εγκέφαλο μας, μας έχει προσφέρει και αρκετές στιγμές γέλιου. Εκείνο το ''Όση ώρα εγώ μιλάω ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΤΕ'', νομίζω ήταν το αγαπημένο μου. Έτσι θα τον ήθελα όμως. Μακριά απτα κοινά. Να πουλάει στην τιβι τα βιβλιαράκια του και να μην αναγκάζομαι να τον ακούω να παίρνει θέση για το μέλλον μου. Εκεί δεν τον θέλω. Ως γνωστόν η Ν.Δ. έπαθε παταγώδη ήττα και ακόμα το φυσάει και δεν κρυώνει. Τα σχόλια του Άδωνι εξακολουθούν να είναι all the money flowers. Ρεζίλι, λέει μας έκανε ο Τσίπρας στους φίλτατους Ιταλούς. Εθεάθη χωρίς τη γραβάτα του την ίδια στιγμή που ο Ματέο έσκασε μύτη με την γραβατούλα του και το κοστουμάκι του, κουκλί. Ναι ναι, είπε κατά λέξη πως ο Ρέντσι ήταν κουκλί! Ευγενία, εγώ στη θέση σου θα ανησυχούσα. Θα άρχιζα να ψάχνομαι ελαφρώς! Ρε Τσίπρα, δεν σου φτάνει που οι συνεργάτες σου μας ξεφτίλισαν ολοσδιόλου στον κύριο Νταιζενμπλουμ, τώρα δεν θέλεις να βάλεις τελειωμό στην ντροπή μας? Και στην Γερμανία? Και στην Ιταλία?
Σε όλη την Ευρώπη πρέπει να φτάσουν τα ρεζιλίκια της Ελλάδας? Υπουργοί που λένε το απαγορευμένο ''όχι΄΄, στους Γερμανούς, Πρωθυπουργοί που εμφανίζονται χωρίς γραβάτες σε συναντήσεις τους με ξένους Πρωθυπουργούς... Κανένα έλεος δεν δείχνει η νέα κυβέρνηση. Αριστερά και πράσινα άλογα. Ήρθαν οι κουμουνιστές να μας πάρουνε τα σπίτια και να μας γεμίσουν και ντροπή από πάνω. Προφανέστατα η αντιπολίτευση θεωρεί πως αυτά τα στυλιστικά είναι τα βασικά προβλήματα της χώρας μας και συμβουλεύουν τον Αλέξη μας να συμμορφωθεί επιτέλους. Ούτε λόγος όμως για τα κυβερνητικά υπερπολυτελή αυτοκίνητα που βγαίνουν στο σφυρί. Κοίτα να δεις ρε παιδί μου. Αυτά δεν τα πήραν είδηση φαίνεται. Μάλλον δεν του άρεσαν καθόλου γιαυτό δεν ακούω σχόλια περί αυτού.  Άδωνι, τράβα σε κανά γκλαμουράτο σαλέ στον Παρνασσό να παραθερίσεις. Μην ξεχάσεις όμως να επιστρατεύσεις αστυνομικούς όλων των γύρω περιοχών να σε φυλάνε πάλι, φίλε μου. Αν μη τι άλλο αν κάποιος πρέπει να συμμορφωθεί είσαι εσύ και ο αρχηγός του κόμματος σου με την ήττα που φάγατε. Καλή όρεξη.
Και επειδή μου χε λείψει και ήθελα να το δω ξανά, απολαύστε τον: https://www.youtube.com/watch?v=Vr7U1J4tHIc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου