Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Ένας που να μην (μας) δουλεύει ρε παιδιά!

Δεν μιλάω σαν γυναίκα. Δεν είναι επίθεση προς τους άντρες που συχνά μας φλομώνουν με αθώα-και μη- ψεματάκια. Μιλάω σαν πολίτης. Έλληνας πολίτης, δυστυχώς. Εδώ που φτάσαμε δυστυχώς είναι φίλε μου. Να τις χέσω τις πεντάμορφες παραλίες με τα καταγάλανα νερά, να τα χέσω και τα ειδυλλιακά σαλέ για τις χειμερινές εξορμήσεις. Άμα δεν μπορώ να πάω να τα χαρώ, δεκάρα δεν δίνω. Δεκάρα δεν δίνω που ζω στην ομορφότερη χώρα του κόσμου γιατί η ομορφιά της με καταπίνει, με πνίγει και την βλέπω μόνο σε φωτογραφίες. Αφήστε τους ξένους να την χαίρονται τα καλοκαίρια. Μας έχετε πρήξει τα συκώτια με την ΕΡΤ. Έλεος πια. Βαρέθηκα να ακούω πόσα φάγατε. Τα ξέρω πλέον, τα έχω εμπεδώσει. Γινόταν το τσιμπούσι του αιώνα. Τον θαύμαζα τον Θεοδωράκη πριν αποφασίσει να πολιτευτεί. Μου άρεσαν οι εκπομπές του μα και το στυλάκι που πουλούσε ο ίδιος. Μου άρεσε ακόμα και αν άκουγα πως όλα οι συνεργάτες του τα επιμελούνται, για όλα εκείνοι τρέχουν και πως εκείνος ελάχιστα προσέφερε προσωπικά στις έρευνες για τα ενδιαφέροντα θέματα της εκπομπής του. Δεν ξέρω από μέσα άρα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για το αν όντως αυτό ήταν αλήθεια. Αυτό που κατέληγε στην οθόνη μου εν πάσει περιπτώσει με κάλυπτε. Και ο Σπύρος Παπαδόπουλος μου αρέσει. Σε κάνουν να νοσταλγείς και να διασκεδάζεις οι εκπομπές του. Άσχετα που όλοι λένε πως λαμβάνει αστρονομικά ποσά για να τρώει και να πίνει εκείνος και οι καλεσμένοι του. Τώρα έχει πέσει ξεκατίνιασμα ανάμεσα σε Θεοδωράκη-Βαξεβάνη-Αρβανίτη. Πυρά εξαπολύει ο πρώτος έναντι των άλλων 2 και εκείνοι με τη σειρά τους απαντούν. Όλοι μαζί τα φάγανε, άλλος λίγο και άλλος πολύ. Όλοι εμείς μαζί την πληρώσαμε. Όλοι όμως και όλοι, πολύ. Πολύ την πληρώσαμε. Όσο για τους παρουσιαστές ειδήσεων είναι να τραβάς τα μαλλιά σου όσον αφορά τις αμοιβές τους. Άστο καλύτερα σου λέω. Τους βάζεις όμως όλους μαζί στο ίδιο τσουβάλι ενώ υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σίγουρα πάντως οι αμοιβές τους δεν υπήρξαν ανάλογες με τον κόπο τους. Μπορεί 2 άνθρωποι για το ίδιο ακριβώς ωράριο εργασίας και στην ίδια θέση να είχαν διαφορά ορισμένων μηδενικών στους μισθούς τους. Και αυτό μπορώ να το πω με απόλυτη σιγουριά εφόσον έχω την τύχη να γνωρίζω κ εγώ ανθρώπους από μέσα και όταν έμαθα τις αμοιβές τους δεν πίστευα στα αυτιά μου. Δεν πίστευα στα αυτιά μου γιατλι τους έβλεπα να ξημεροβραδιάζονται στο κανάλι non stop σε καθημερινή βάση και να παίρνουν ψίχουλα την ίδια στιγμή που άλλοι τρώνε με χρυσά κουτάλια κοπιάζοντας στο ήμισυ. Μην τους βάζετε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Απλά ας μην επιτρέψουμε την αναβίωση εκείνης της ΕΡΤ ξανά. Άμα θέλουμε κάτι μπορούμε να το κάνουμε. Όπως μετά τις εκλογές καταφέραμε να συγκεντρωθούμε για κοινό σκοπό στο Σύνταγμα χωρίς ΜΑΤ και φασαρίες (λίγο κράτησε η χαρά βεβαίως), έτσι μπορούμε να το ξανακάνουμε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου