Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Just let me sleep......

I was dreaming when suddenly you woke me up by showing me your real face ....That was quite a nightmare!!!Αλλά ας αφήσουμε το αγγλικό...Απλώς τα λέμε σε άλλη γλώσσα μπας και μας φανούν λιγότερο άσχημα...Δυσκολάκι αυτό...Το ίδιο χάλια είναι σ όλες τις γλώσσες...Καλά κοιμόμουν εγώ όμως πριν καλά καλά χτυπήσει το ξυπνητήρι(το οποίο εγώ είχα ρυθμίσει και κανένας άλλος την ώρα που με βόλευε....)ήρθαν και με σήκωσαν με το ζόρι πετώντας μου έναν κουβά παγωμένο νερό μές στο καταχείμωνο...!!That was rude....!Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί δεν αποδεχόμαστε τις καταστάσεις ως έχουν..?Αφού στο τέλος όλα βρίσκουν το δρόμο τους..Απλώς καλύτερα είναι να παριστάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε τίποτα ώσπου ο άλλος να κάνει τα πάντα να μας πείσει...!!Τρώμε και μεις όμως ρε παιδί μου κάτι αναλαμπές που και που και άντε μετά ο άλλος να μας δείξει το φως τ αληθινό...Το συχνότερο λάθος μας είναι πως αφήνουμε την ευτυχία μας να εξαρτάται από την διάθεση των άλλων,τού άλλου,της άλλης...μπλαααα...μπλααα..μπλααα...Σπαταλάμε πολύ χρόνο σκεπτόμενοι τι είναι το σωστό και χάνουμε πολύτιμες στιγμές που περνάνε απο δίπλα μας...Ας πάρουμε απόφαση πως υπάρχουν πράγματα τα οποία πρέπει να γίνουν αλλά δεν έχει βρεθεί ωραίος τρόπος για να γίνουν...Ίσως αν αυτός ο κόσμος δεν ήταν τόσο ψεύτικος και με ένα φύσημα γκρεμιζόταν να παιδευόμασταν λιγότερο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου