Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Μια είναι η ουσία.......

Όποιος την έχει βρει και σε περίπτωση που έχει την ευγενή καλοσύνη μπορεί να έρθει να μου την αποκαλύψει και εμένα...? Γιατί εγώ παρότι έχω ακούσει ένα τρισεκατομμύριο φορές το άτιμο το τραγούδι, στην πραγματικότητα δεν έχω καταλάβει ποια είναι αυτή η καταραμένη η ουσία στην πράξη... Ποια είναι?... Ποια...?? Πιθανότατα διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο αλλά γιατί να μην υπάρχει μια κοινή για όλους μας? Και αν την βρούμε πως θα την κατακτήσουμε? Άλλος αναζητά την ουσία σε κάποιου την παρουσία, άλλος στις ουσίες και τα οινοπνεύματα  και στο τέλος γίνεται λιώμα και δεν θυμάται καν τον λόγο για τον οποίο ξεκίνησε να πίνει... Βρισκόμαστε μονίμως στην αναζήτηση μιας απάντησης, μιας αλήθειας και όταν τελικά την βρούμε θα προτιμούσαμε να μην την είχαμε ψάξει ποτέ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου