Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Η εκκαθάριση.

SYNC BLOGSΈνα ''μπαμ'' & τελειώσατε. Δεν χρειάζεται καν να ψεκάσετε και να σκουπίσετε μετά. Θα τα καθαρίσει η αστυνομία το πρωί που θα ''ανοίξει'' πάλι το μαγαζί της. Το νοσοκομείο, αν με ρωτάς και αυτό το πρωί θα ανοίξει. Όχι εδώ δεν έχουμε διανυκτερεύοντα. Να πας αλλού άμα θέλεις τέτοια προνόμια φίλε μου. Βαρέθηκα με τους wanna be αρχαίους Έλληνες και τραμπούκους χρυσαυγίτες και τους οπαδούς τους. Έχει καταντήσει αηδία όλο αυτό το στημένο-για άλλη μια φορά- παιχνίδι. Αηδία σκέτη. Τους βάζουν, τους βγάζουν. Ωραία & χαίρω πολύ. Κατάλαβα σε τι χώρα είμαι γεννημένη, δεν χρειάζομαι άλλες αποδείξεις (εν αντιθέσει με τους δικαστές των πρωτοπαλίκαρων). Εγώ το έχω αντιληφθεί πλέον πως πλέον ελπίδα καμιά δεν υπάρχει. Εφόσον υπάρχουν ακόμα έστω και λίγοι υποστηρικτές, δεν θέλω να έχω καμία σχέση με όλο αυτό το παιχνιδάκι. Από ότι φαίνεται, καμιά ταινία επιστημονικής φαντασίας δεν φαντάζει μακρινή και εξωπραγματική εδώ που φτάσαμε. Ακόμα και οι ταινίες με τα πιο φρικαλέα σενάρια αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση στην Ελλάδα-και εν τέλει γενικότερα στον κόσμο- του σήμερα. Όλα τα θέλουμε στο χέρι, έτοιμα στο πιάτο. Μην κουραστούμε καθόλου κ για τίποτα. Έτσι όπως πας και ρίχνεις το ψηφαλάκι σου στους φασίστες, χωρίς φυσικά να σκεφτείς τις συνέπειες, έτσι θέλεις να γίνονται όλα. Ανώδυνα. Γρήγορα και αποτελεσματικά. Γιαυτό άλλωστε κάνουν θραύση τα άρθρα που αναρτώνται κάθε λίγο και λιγάκι & μας προτείνουν έξυπνες λύσεις προκειμένου να χάσουμε τα κιλά του καλοκαιριού, μέσα σε 7 μόνο ημέρες! Κανονικά ένα άρθρο με τέτοιο τίτλο δεν θα έπρεπε να έχει ούτε ένα ''κλικ'' αλλά τι να το κάνεις που είμαστε και πλεονέκτες. Να το καταβροχθίσεις το οικογενειακό το παγωτάκι σου κυρία μου (προφανώς χωρίς την οικογένεια!), αλλά μετά να δεχτείς και τις συνέπειες. Γιατί βρε φουκαριάρα μου, τι νομίζεις? Πες πως τα καταφέρνεις με τη δίαιτα εξπρές και πάνε τα κιλά του καλοκαιριού... Έρχονται Χριστούγεννα βρε μαύρη! Τέλος πάντων, όπως λέγαν από αρχαιοτάτων χρόνων όλα είναι στο μυαλό. Όλα όμως. Πως θα σας φαινόταν, μιας και αρχίσαμε να αναλύουμε εύκολους και γρήγορους τρόπους επίτευξης στόχων, να είχατε μια ημέρα το χρόνο κατά την οποία καμία αποτρόπαιη πράξη σας να μην θεωρούνταν αξιόποινη? Δελεαστικό, είμαι βέβαιη. Ας μην κρύβομαι πίσω απο το δάχτυλό μου άλλωστε και εμένα πικάντικη μου ακούγεται η ιδέα. Για να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένη και να κάνετε και εσείς μια εικόνα στο κεφάλι σας. Αν θεσπιζόταν μια μέρα το χρόνο, με ώρα έναρξης τις 00.00 και ώρα λήξης τις 7.00, όπου θα ήταν ο καθένας από μας σε θέση να ληστέψει, να βιάσει, να ξυλοφορτώσει και να σκοτώσει τον καθένα, με τις ευλογίες του νόμου σαφώς, πως θα σας φαινόταν? Θα την ονομάζαμε και ημέρα εκκαθάρισης, καθώς θα καθάριζε ο τόπος από ''αποβράσματα'' (υποκειμενικότατο). Την άλλη μέρα ίσως να ήμασταν πιο φτωχοί σε πληθυσμό, αλλά πιο πλούσιοι από άποψης κοινωνικού στρώματος. Να ξεπαστρέψουμε για παράδειγμα τους φτωχούς που είναι βάρος στην κοινωνία, τους μετανάστες που μισούμε ολόψυχα (λες και εμείς είμαστε όλοι ψυχούλες και μας χαλάσανε την πιάτσα!), τους αδύναμους και τους αρρώστους. Να έμεναν μόνο όσοι αξίζουν μια θέση σε τούτη την πλάση. Και το πρωί που ο νόμος θα έμπαινε πάλι σε εφαρμογή να ηρεμούσαμε πάλι, μέχρι την επόμενη ευκαιρία μας να εκδικηθούμε θανάσιμα όσους μισούμε. Μπορεί να πρόκειται για ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά πιστέψτε με, όταν την παρακολουθούσα, μόνο επιστημονική φαντασία δεν μου φάνηκε δυστυχώς... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου