Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015

Ένα καβαλημένο καλάμι.

SYNC BLOGSΈνα μακρύ μακρύ καλάμι παρακαλώ προκειμένου να μπορέσει να ανέβει το κορίτσι μας, γιατί είναι και ψηλή πανάθεμά την. Αλλιώς πως θα καταφέρει να το καβαλήσει αξιοπρεπώς? Δεν ξέρω ίσως να μην είμαι 100% αντικειμενική και να φταίει η εμπάθεια μου στην συγκεκριμένη κοπέλα. Δεν την χώνεψα στιγμή όμως. Και δεν πρόκειται περί ζήλειας ή φθόνου για την τουμπανέιρος ομορφιά, προς Θεού. Το ωραίο πρέπει να το θαυμάζουμε. Δεν αντέχω όμως όταν με μοναδικό εφόδιο την κορμοστασιά σου πρέπει ντε και σόνι να μοστράρεσαι στις τηλεοράσεις μας παριστάνοντας την τραγουδιάρα, την ηθοποιό, την χορεύτρια, τα πάντα. Άντε να το δεχτούμε και αυτό βέβαια καθώς δεν είσαι και η μόνη. Βρώμισε ο τόπος. Τουλάχιστον να υπήρχε ένα στοιχειώδες ταλέντο, να πάει στην ευχή. Εσύ κοπέλα μου δεν παίζεσαι. Έσκασες μύτη σαν τραγουδίστρια αλλά θα θελα να σε δω χωρίς την γυμνασμένη σου κορμάρα να πιάνεις μικρόφωνο να μας κλαίνε οι ρέγγες! Σαφέστατα έχεις άποψη και στα στυλιστικά δρώμενα και την εκφράζεις εντόνως! Χάζευα και εγώ τα Όσκαρ λοιπόν όπου όπως κάθε χρόνο θα μας βγει το μάτι από τις στυλιστικές επιλογές, αλλά its ok, το απαιτεί ο ίδιος ο θεσμός το φαντασμαγορικό του πράγματος. Η Gaga ποτέ δεν με ενόχλησε που κάνει τόσο παρατραβηγμένα πράγματα. Τουλάχιστον δουλεύει σκληρά και έχει φωνή. Είναι εκκεντρική. So what? Εσύ τι έχεις ακριβώς και μας το πλασάρεις με τόση άνεση και θράσσος? Εν πάσει περιπτώσει κοιτούσα την Rita Ora και την Irina Shayk και απορούσα ρε φίλε. Δεν το συζητάμε κορμάρες και κουκλάρες. Αλλά έχει παραγίνει το κακό. Έγινε και η Δέσποινα η Καμπούρη έξαλλη με τα ημίγυμνα κορίτσια που τύλιξαν ένα σάλι γύρω τους και όποιον πάρει ο χάρος και ανέβασε σχετική φώτο στο ίνστα εκφράζοντας την δυσαρέσκεια της και το εύλογο πλέον ερώτημα: Γιατί δεν πάνε στα όσκαρ γυμνές?? Καθώς κοιτούσα λοιπόν τα σχόλια από κάτω πέφτω πάνω στο έξαλλο σχόλιο της Κατερίνας Στικούδη όπου γράφει χαρακτηριστικά το fashion icon: ''Είναι λίγο too much. Όμως δεν πήγανε έτσι στο περίπτερο της γειτονιάς σου Δεσποινάκι μου να πάρουνε τσίχλες. Το ωραίο σώμα εμείς οι γυναίκες πρέπει να το θαυμάζουμε και όχι να κάνουμε σαν κομπλεξικές βλαχάρες καρακάξεςμε την πρώτη ευκαιρία''. Τάδε έφη η ... πολυτάλαντη δεσποινίς. Σύμφωνοι κοπέλα μου, η εμπάθεια και η κακία δεν οφελούν σε κάτι και αληθεύει επίσης πως όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρε...μαστάρια.  Αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί αυτά τα ωραιότατα...(κρε) μαστάρια πρέπει να το κρεμάμε και να βρίσκονται ανα πάσα στιγμή σε κοινή θέα. Δηλαδή το ωραίο σώμα εσύ το θαυμάζεις μονάχα αν το δεις γυμνό,όπως το γέννησε η μανούλα του? Δεν το αναδεικνύει ένα ωραίο ρούχο? Αυτό μας λες? Έτσι όπως πάει το πράγμα σε λίγο δεν θα μας σοκάρει καν η θέα του γυμνού ακόμα και στο... περίπτερο της γειτονιάς μας να πάμε για τσίχλες! 
ΥΓ. Σύμφωνοι, πολλή χολή έβγαλα αλλά σαν μια κοινή θνητή και εγώ βαρέθηκα να κατακλύζουν την τηλεόραση μου και το περιβάλλον μου εντελώς ατάλαντες γλάστρες που επειδή κωλοχτυπήθηκαν στα γυμναστήρια θεωρούν πως κάνουν και τέχνη ή έχουν στυλ. Η συγκεκριμένη δεν διαθέτει το παραμικρό ταλέντο σε τίποτα από όσα ασχολείται δημοσίως κατά την ταπεινή μου άποψη γιαυτό με εξοργίζει. Αχ, αλλά είναι μέχρι να βρει έναν Κοντομηνά και αυτή, να την τρώμε στην μάπα και σαν παρουσιάστρια. Αυτό μας έλειπε...
Ιδού και οι εμφανίσεις που πυροδότησαν εντάσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου