Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Καλύτερα να σας βγει και το μάτι!

SYNC BLOGSΌχι τίποτα άλλο, αλλά το όνομα σας έχει βγει ήδη εδώ και χρόνια. Δικαίως σαφέστατα. Κάνετε ότι μπορείτε να επαληθεύσετε το πόσο τιποτένιοι είστε και πως επάξια κρατάτε τον τίτλο των ανήθικων τομαριών. Αλλά τα ΄χουμε πει χίλιες φορές, μην τα ξαναλέμε! Όπως είχε πει ο αθάνατος Νίκος Κακαουνάκης ο καλύτερος απο δαύτους, έχει σκοτώσει τη μάνα του (συμπεριλαμβανομένου και του ιδίου). Καταλαβαίνω πως μια τραγική είδηση τραβάει τα βλέμματα, τα τηλεκοντρόλ και τα νούμερα ανεβαίνουν και ανεβαίνουν... Καταλαβαίνω πως από το δράμα κυρίως πάτε να βγάλετε το ψωμί σας αλλά αυτό παραπάει. Να υπήρχε έστω δράμα, να το δεχτώ. Αλλά με τι ξεδιαντροπιά ''θάβεις'' ανθρώπους κυριολεκτικά, δεν θα το χωρέσει ποτέ το μικρό μυαλό μου. Τον καημένο τον Μπουλά τον κάνατε μακαρίτη κάθε βδομάδα, μέχρι που όντως έγινε ο φουκαράς και γλίτωσε τουλάχιστον απτην φάρα σας. Πως είναι δυνατόν? Πως γίνεται να ξέρεις πως ένας άνθρωπος χαροπαλεύει και η οικογένεια του αγωνιά κάθε λεπτό και κάθε στιγμή και εσύ με την ψυχρότητα σου και το μυαλό κουκούτσι που σου χει μείνει, να δημοσιεύεις θρασύτατα πως έχασε τη μάχη με το θάνατο. Φίλε δημοσιογράφε, μετά λύπης μου σου ανακοινώνω πως εσύ έχεις χάσει τη μάχη με την ανθρωπιά, με το φιλότιμο και κάθε ηθική αξία. Πίστεψε με, αυτό είναι πολύ χειρότερο απτο να χάνεις τη μάχη με το θάνατο, εφόσον εκεί δεν είναι στο χέρι σου να παλέψεις. Σε βάζει κάτω. Στην δική σου περίπτωση όμως δημοσιογραφίσκε, έχεις τα όπλα να παλέψεις, στέκεσαι ακόμα στα πόδια σου και είναι δική σου η επιλογή να γίνεις άλλο ένα τίποτα. Αυτή τη φορά στο στόχο σου βρέθηκε ένας απτους σημαντικότερους συνθέτες, καλλιτέχνες και ανθρώπους που γέννησε αυτή η χώρα, που σου χάρισε και εσένα και εμένα αμέτρητες επιτυχίες, διαμάντια που θα μείνουν ακόμα και όταν αυτός δεν θα ναι εδώ (και εύχομαι μέσα απτην ψυχή μου, η μέρα εκείνη ΝΑ αργήσει πολύ). Δεν πειράζει, ακόμα και τώρα σας απάντησε με αξιοπρέπεια ο Αντωνάκης μας και ο γιός του γιατί το μήλο κάτω απτη μηλιά θα πέσει. Τα λόγια του Γιάννη Βαρδή αρκούν: '' Κάποιος να μου βρει τον κύριο που γράφει ότι έφυγε ο πατέρας μου. Να μάθω ποιος ήθελε να πάρει ακόμα και τώρα τη λάμψη από ένα φωτεινό άνθρωπο. Κύριοι εσείς που βγάζετε τέτοιες ειδήσεις θα σας απαντήσω με μια φώτο του πατέρα μου για να καταλάβετε πόσο σε υπόληψη σας έχει. Και επειδή έχω μεγαλώσει με τον δικό του τρόπο σας κάνω την ίδια ευχή''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου